Sooooooool

Gud vilket fint väder! Solen strålar och det är 14 (!) grader ute. Så underbart!! Lite synd att man snart ska bege sig till jobbet för ett kvällspass! Men imorgon e jag ledig, så då ska jag passa på att vara ute:) Ta en termon, hunden och åka o sätta mig nånstans. Delovely.
Halva denna förmiddagen har jag spenderat inomhus o väntat på en rörmokare som aldrig kom... trist..
 
Önskar jag kunde säga att jag hade några roliga planer för helgen, men tyvärr jobbar jag min fjärde helg i rad. Natt dessutom. Men men:) kommer klirra skönt i kassan i slutet av månaden iaf! hihi.
 
Nae, nu ska jag sätta upp håret o greja lite innan det e dags att cykla till kneget:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0