Regn & rusk

Fy tusan vilket busväder. Sitter i soffan och tittar ut. Det stormar och regnar. Höll på att både frysa ihjäl och drunkna på vägen hem från jobbet idag. Eller ja, jobbet, jag har varit på kurs idag:) Vi har en internutbildning om njursjukdomar. Väldigt bra tycker jag, kul att fördjupa sig lite, o kanske framför allt att lära av dem som har lite mer erfarenhet än en själv. Två träffar till, sen e det dags för tenta:/ hehe.
 
I helgen åker Micke till Grekland på konferens. Då ska jag o mamma passa på att tapetsera om sovrummet! Ska bli så jäkla kul. Eller, kanske inte själva jobbet, men umgänget blir trevligt. Äta nått gott, tapetsera och ta ett glas vin. Vi var och valde ut tapeter igår. Blir en fondvägg bakom sängen o sen en lite diskretare runt om. Alltså jag är så jävla kär i fondväggstapeten. Den är helt underbar. Tänkte jag ska visa er före och efterbilder sen, så ska inte avslöja för mycket. Jag kan i vilket fall avslöja att den var SVINdyr! haha. Men men, jag tycker det är värt det. Vi lär ju bo här ett tag till, så då kan det ju va värt att investera lite:).
 
Imorgon ska jag träffa Stina. Det blir kul=) Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men jag hoppas vi ska gå en sväng på stan, för jag e så sjuuukt shoppingsugen. Har inte köpt något till mig själv på hur länge som helst. Skulle behöva fylla på min garderob med lite härliga vårkläder:) Sen på kvällen ska vi iaf boxas! Fint snus.
 
 
 
Nahe, nu ska jag fortsätta att undvika att gå ut;) Tror jag ska ställa mig o laga lite fisksoppa faktiskt. Eller våfflor. Haha, vilket lät sexigast?  
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0