Onsdao

Hai! What up? Jag (Elin, leg. sjuksköterska) sitter i soffan och har precis sminkat ögat lite. Om en timma ska jag möta upp Markus för lite lunch på T20 :) Ska bli trevligt. Annars då?
Jag har kommit igång med träningen igen, vilket betyder jättemkt för mig. Vi körde box i måndags, spinning igår och idag blir det antingen cirkelfys eller box igen:) Har även rensat ut världens berg av papper ur lägenheten. Papper som var gamla tentor, föreläsningsmaterial, uppsatser osv. UT MED SKITEN:) 
Nu ska jag alltså vara ledig ett par veckor innan jag börjar på avd 14 som sjuksköterska:) Ska bli jätteskönt. Blir lite fattigt, men det får det vara värt. Lite tråkigt att man inte har möjlighet att åka på någon riktig semester i solen heller, men det får vänta helt enkelt. Ska iaf njuta av att få vara lite ledig o mentalt förbereda mig inför mitt nya yrke. 
Usch, längtar tills det blir lite ljusare ute, för fasen vad trött man är om morgonarna nu. Har drömt mardrömmar hela natten oxå:/  Men men.
 
Nu måste jag greja lite innan Markus kommer o hämtar upp mig:) Och dricka upp min vitaminbrus, hihi.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0