Nu e glada julen slut, slut, slut.

Hej! Hoppas julen har varit till belåtenhet. Det har min varit=) God mat, familj o en och annan snaps. Nyåret var även det bra, även om firandet var väldigt lugnt. Jag o micke var hos hans föräldrar. Vi stod för huvudrätt o efterätt som var inbakad fläskfilé med svampstuvning o ugnsbakade potatis. Efterätten var en frusen hallon o kolakräm. Väldigt gott blev det=) De bjöd på supé lite senare som bestod av hummer! Herregud, skaldjurs-Elin var i himmelen. Jättegott var det=)
Men så är det ju så att underbart e kort. Så nu sitter man här, återigen med en klump i magen och skelande ögon till följd av hemtentaskrivande. Hehe. Nädå. Men på måndag kör dom två sista veckorna i plugget igång och det är onekligen så att det är endel som ska göras! Som vanligt är jag väl inte ute i bästa tid med mina arbeten, men det har iaf inte gått så långt att jag inte reder ut det. Så det ska nog gå bra. Sålänge mina elaka översittar-lärare inte får för sig att ge sig på mig. Usch, e så trött på dom. Men det e en annan historia.
Micke och jag hade iaf tänkt att kicka igång det nya året med ett första träningspass på jag vet inte hur länge, men han känner sig lite krasslig så vi flyttar det lite framåt. Gör ingenting, då fick jag plötsligt tid att gå en promenad med Johanna o prata lite skit istället:) Det var längesen, så det ska verkligen bli trevligt. Ska oxå bli jävligt trevligt att om två veckor få tillbaka sitt liv genom några veckors ledighet. Jag ska verkligen njuta av min prestation och av ledigheten i sig. Jag ska komma igång med träningen, minska ner på socker och alkohol (vilka är relaterade till all ångest och press senaste tiden har fört med sig. Alltså jag e inte alkis, inte så jag menar) och känna att jag blir migsjälv igen. Dendär fit:a aktiva tjejen som har tid för sina vänner o sin familj;). Har inte avlagt något nyårslöfte, tror inte det behövs, eftersom jag har längtat så efter detta!  Alltså, kommer inte bli värsta fitness-freaket, men känna att man är i fas lixom. Ta hand om sig själv bättre.
 
Nahe, ska nog ta ett litet mellanmål innan det e dags för att möta upp jojjo!
Tchüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0