Kiss me, I'm a nurse!

Heeey! Idag är en underbar dag. För er som inte redan har sett det på facebook eller hört det på något annat sätt så gjorde jag idag min sista kraftansträngning för Linnéuniversitetet! Jag har haft mitt sista seminarie. Ett seminarie som jag har bävat för i 3 veckor. Men FYFAN vad jag köttade:) Har varit så jäkla nervös för detta sista moment, just bara för att det är det sista momentet. Så är så otroligt glad över att det gick så bra som det gjorde. Fick fina ord från mina lärare och högsta betyg. Det ni! Så vad gör jag nu? Jag väntar bara på avslutningsceremonin som är på fredag. Det är bara det som är kvar! Herreguuud, jag är KLAR. Jag är äntligen klar. Jag är så glad så det pirrar i magen och jag vill ut och springa en mil. Samtidigt som jag är fruktansvärt trött. Helt tömd på energi efter dagens insats.
 
Imorgon ska jag möta upp Maja och ta en lunch på stan. Bara prata skit, prata om den senaste tiden och ev gå en runda i affärerna för att komplettera looken till avslutningen. Känner redan att jag börjar få mitt liv tillbaka. Häromdagen var jag ute o fikade med Eva och Karin. I förrgår gick jag en långpromenad med Amanda. Nu ska jag äntligen få vara lite ledig. Ladda batterierna och ta igen förlorad tid med nära och kära. 
 
Nahe, nu ska jag kolla på handbollen. Och njuta av min prestation. Nöjd? JAPP.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0