Keep countin' down yo

Hej! Läget? Med mig är det skiiitbra, hehe. Kom för en stund sedan hem från den sista dagen på praktiken o har precis varit ute i regnet med vovven. Fyfan vilken dag det har varit. Så jävla roligt=) Har haft 7 patienter. Har varken hunnit ta förmiddagsfika, eftermiddagsfika och lunch åt jag mellan 14 och 14:10. hehe. Men det har som sagt varit sjukt skoj. Mycket att göra rent vårdtekniskt. Genomförde även idag min handledning. Jag instruerade två undersköterskor i hur man ger insulin. Teknik, olika nålar och lite teori. Är så glad, för det gick verkligen bra. Tycker det är kul att undervisa och min handledare tycker att jag e jätteduktig på det. Så det var roligt!
 
Sitter här nu med värkande fötter och helt uppe i varv. När jag väl kommer ner lär jag väl vara astrött! haha.
Nahe, nu ska jag hälsa på micke som precis kom hem med ett paket som bla innehåller min examensklänning! wohoo.. Så lycklig just nu. En annan glad nyhet är att mitt tim-vik idag blev ett vik på 75%! så jäääävla kul:D
 
aja!
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis! Så duktig!:D

2014-01-16 @ 15:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0