Halva semestern gone:)

Jaha! Då har jag varit ledig i en o en halv vecka av tre. Så himla skönt har det varit. Känns skönt också att ha lika mycket kvar innan slitet börjar=)
Idag har jag varit hos fina Karin och fikat. Väldigt mysigt=) Hon är så himla gravid nu alltså. Hehe. Nu sitter jag på sängen, vovven ligger bredvid och snarkar. Håller på att vika lite i garderoberna o grejjar. Micke är och jobbar/handlar. I övermorgon åker jag äntligen till Karlskrona för att spendera ett dygn med Natalie! Ska blir så jävla härligt att träffa henne, och bara umgås. Se nått annat. Hoppas verkligen att hon en vacker dag återvänder till Kalmar, för det är verkligen en sån tjej man håller kontakten med.
Nahe. Hade väl egentligen ingenting att skriva. Det snöar som fasen ute. Mysigt, men det e ett projekt att ta sig nånstans! Men nu har jag nog varit ute tillräckligt idag, så;).
Här är en bild från igår, när jag satt i soffan och läste ut en spännande bok, med en kopp kaffe i handen och ett hundhuvud i knät. Livskvalité!
.
 
 
Baaaj(s)!

Kommentarer
Postat av: Stina

Du är värd semester o lite livskvalité nu innan det börjar!=)

2014-01-29 @ 20:54:48
Postat av: Eloo

Tack! Tycker ja med <:)

2014-02-03 @ 10:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0