God morgon!

Jag sitter i köket med en kopp kaffe och ett kokt ägg med sill. Har precis varit ute med vovven i kylan. Eller ja, det e ju inte särskilt kallt just idag faktiskt. Jag har fått i uppdrag att mellan 09-12 vänta på leveransen av ett paket, så känner mig ganska låst nu på förmiddagen. Hoppas dom kommer tidigt. Sen ska jag som sagt med Maja till stan en sväng. Det kanske blir en vinlunch, eftersom hon har sitt sista seminarie as we speak:)
 
Vad händer annars idag? Jag ska byta sanden i kattlådorna och försöka få till en tvättid. Hehe, skoj va. Men verkligen välbehövligt! Tror det e mina näst sista par trosor som sitter på eller nått. Annars ska jag nog bara slappa. Är rätt trött. Jo just det, jag kanske ska börja rensa ur mina pärmar; ut med alla gamla föreläsningsmaterial, tentor osv. Har verkligen högar av papper som man av nån anledning inte vågat släppa, men nu ska dom UT :) Det kan bli en perfekt eftermiddagssyssla.
 
Här kommer två bilder, den ena från nyårsafton. Hummer och champagne! The good life:) Det skulle man äta till kvällis varje dag!:) Den andra bilden e oxå tagen på nyårsafton, jag försöker lära Loke att posa. Duktig han är va?
 
 
Nahe. Lite nagellack kanske? Tchüss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0