10 dagar kvar...

.. till examen! Herregud. E mitt uppe i slutspurten nu kan jag säga. Igår hade jag praktik till halv tre, sedan satt jag hemma med två uppgifter, som jag inte skickade in förrän kl 23. Så igår var en lååång jäkla dag med jobb o plugg i 16 timmar. Men men, jag hade ju sovmorgon till nio idag:) Ska göra mina två sista pass på avd 14 idag o imon, sedan väntar jag på ett seminarie på måndag o sedan e det KLART. Är bara till att bita ihop sista sita nu, även om det är svååårt. Tror det är för att man vet att det är så nära, så motivationen är i botten. Man känner sig färdig med det lixom. Men men, det ÄR jag snart också!=)  Nu sitter jag o käkar lite flingor o  slappar. Om en timma ska jag gå ut med vovven tillsammans med Amanda och sedan är det kvällsjobb som gäller. 
 
nahe.. hade väl inget speciellt att skriva egentligen! har fått ytterligare några pass schemalagda i februari och mars. Bland annat fyra nätter! Trodde inte jag skulle få jobba nätter så pass tidigt, men tydligen. Det går bra för mig. Tydligen jobbar jag fyra helger i rad oxå, men det går oxå bra, eftersom veckorna inte är så fyllda (plus bättre pengar;)). Nae, nu ska jag sminka mig lite tänkte jag. Tänkte också leta upp mitt pass, vetifan vart det är:S
 
Ciao!
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Ja, du får tänka på pengarna! Nätter o helger ger bättre!=) O nattjobb är lite mysigt. Leta pass - ska ni resa!?=)

2014-01-08 @ 14:14:01
Postat av: Johanna

Kämpa! Snart där!:D

2014-01-09 @ 14:16:37
Postat av: Elin

:) <3

2014-01-10 @ 17:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0