Tjo!

Då var tredje arbetsdagen som sjuksköterska avklarad! Är väldigt trött i huvudet och i kroppen, men känner iaf att det har gått bra=) Det har varit ett högt tempo för en som inte riktigt e varm i kläderna, men det har ändå varit hanterbart. Har till och med undervisat en ssk-student idag;).
 
Nu sitter jag i soffan med fötterna på bordet o andas ut lite. Försöker ladda för att gå ut med hunden, laga mat och sedan träna, men just nu känns alla tre sakerna lite jobbiga. Hehe. Hoppas M kommer hem snart o tar tag i det åt mig;). Imorgon e det nattjobb som gäller, så tänkte försöka vara uppe en stund ikväll. Undrar hur det ska gå? Trodde det var ett skämt när klockan ringde vid halv sex i morse, det kändes som om jag hade sovit i tio minuter. Men men=) Det ska bil kul att jobba natt iaf. Då får man stickas och annat skoj, plus att jag ska jobba med två goa tjejer i min ålder. Fördelen e ju oxå att jag får hela helgen + måndag ledigt:)
Nahe, nog med jobbsnack! Ska nog ta en chokladbit o vila en stund faktiskt.
 
Här har ni en klassisk toalett-bild. :)
 
O här kommer en bild på Loke med hans lilla godsak:
 
Ciao!
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha en "klassisk toalettbild" för mig är helt annorlunda!;D

2014-02-12 @ 22:33:34
Postat av: Eloo

Haha, dom bilderna vill jag inte se!;)

2014-02-18 @ 16:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0