Maaat

Hej bloggen! ;P
Sitter på en stol i köket o försöker hitta motivation till att diska. Det är det värsta med att laga mat.. Plus att jag kanske inte e särskilt stilfull när jag lagar mat, det ligger tex grötris på golvet och sirap på diskbänken, så det blir lite att röja.. Men men. Nu står iaf kålpuddingen i ungnen:) Ska bli riktigt mumsigt. Efter maten ska jag iväg o träna box med Maja=) Sedan tar jag och älsklingen fredag. Jag har varit iväg o köpt lite gott till kvällen. Förutom lite snax o godis så har jag köpt varsin riktigt jävla fin köttbit som ikväll ska avnjutas tillsammans med persiljesmör, hasselbackspotatis, en sallad och ett stort glas rött. Ska bli fint=)
Imorgon e det dags att köra första passet ensam som sjuksköterska. Är lite pirrig, men det ska bli kul samtidigt. Jobbar lör, sön, mån sen e jag ledig igen. (love the schema på 75%)
Igårkväll var vi på Öland och myste med tvillingbebisarna. Jag höll båda två och Freja sov i typ en timma i min famn. Riktigt mysigt var det. Och trevligt att träffa E & S oxå såklart.
 
Usch, har sån jääkla träningsvärk i benen. Måste vara för att jag både joggade med hunden igår morse o sen träna piloxing på kvällen. Men men, det går la om.
 
Nepp! Diska var det ja (med antikrundan på i bakgrunden;P)

Kommentarer
Postat av: Stina

Hehe snax.. piloxin? What the fuck is that? Låter som en bra fredag!!!

2014-02-28 @ 19:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0