Då tar jag helg:)

Tjipp!
Sitter i soffan med fötterna på bordet o chillar. Har precis målat naglarna. Tänker om en stund gå ner o köpa en calzone:) Det tycker jag att jag är värd. Har jobbat långhelg nämligen, och idag var sista dagen jag gick bredvid. Trött trött. Men nu e jag ledig i hela fyra dagar!=)
Imorgon ska jag äta lunch med Pernilla och sedan fika med Izza:) Ska bli najs. Hoppas också på att det e lika underbart väder imorgon som det har varit nu söndag o måndag, för jag vill gå  en riktigt långprommis med min hund.
Snart är det förresten dags att ta en tripp till nån färgbutik, för om fem veckor ska jag och mamma tapetsera mitt sovrum. Det ska bli väldigt kul. Micke åker på jobbresa till Grekland i två dagar, så då ska jag o mamma måla, tapetsera och softa. Det blir kul:) Har fått fria händer av Micke att välja tapet! Ska bli så skönt att äntligen få det fint i sovrummet, vilket just nu är lägenhetens skamfläck.
 
Nahe, nu ska jag gå o säga till M att det är slutjobbat för idag; mama want's her pizza!
 
Gammal bild, tagen innan Lokes ögonoperation. Men jag älskar den iaf. Så fina, mina pojkar! ♥ Ser ju faktiskt ut att vara ifrån nästan exakt ett år sedan. Solsken och klar luft, precis som nu.  I love it.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0