Can heaven wait one night

Heeeje!
Whatsapp? Jag sitter i soffan och käkar lite mellanmål. Ska snart ut i solen på en långpromenad med vovven och Maja:) Blir skönt, har varit inne o jobbat hela dan. Så himla fint väder alltså!
Imorgon är det internutbildning igen. Skoj skoj! Sen har jag faktiskt fått fredagen ledig, så jag är ledig fre, lör, sön! Så jäääkla gött. Tror inte jag har varit ledig en hel helg så sedan jag började jobba:) Hoppas på att träffa Mickes (och min) gode vän Christos. Sen får vi se hur påskfirandet är upplagt iår. Verkar vara väldigt löst planerat än så länge.
Annars e allt bra=) Det går bra på jobbet och jag trivs. Idag har jag haft två T2:or som svans. Rätt kul=)
 
Aja. Ska slappa tjugo minuter, sen ska jag ut o få lite luft.
 
 
 
Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0