Kvällsjobb

Hellu! Läget?
Jag sitter o väntar på att tiden ska gå så jag kan cykla till praktiken. Är fett osugen, har haft ont i huvudet och mått illa i två dagar nu, vetifasen varför=/. Men men, det e bara att köra på. Har ett förbättringsarbete och en handledning som måste göras denna veckan... blä. Mitt huvud o min kropp har gått på lov redan. Men men, det e ju bara denna veckan ut, sen har jag faktiskt lov i två ( ! ) veckor. Gött mos.
På fredag ska jag på glöggmys tillsammans med några av mina klasskamrater:) Ska bli trevligt. Vi är lite dåliga på att umgås. På lördag hoppas jag att jag o micke ska och se the hobbit! har längtat efter att den ska komma ut=) Längesen man var på bio med. Nahe, o man skulle ta lite kaffe!
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0