Dan före dan före dan före dan..

Hejje! Har ni hamnat i julstämning än? Jag och Micke shoppade oss i julstämning idag kan jag säga:) Vi köpte en massa god mat, frukt, julöl och grejer till att julbaka på=) Micke är iväg ett ärende, men sen när han kommer ska vi äta en massa gott. Dippa räkor, baguetter med julost och asgod salami från sharken, kroppkaka och julkorv. En salig blandning, men gott ska det bli!! Sen ikväll kommer nog Amanda o Johan över på lite glögg o spel. Trevligt.
 
Annars då? Innan vi handlade så var vi i rällaskogen och promenerade/busade med Loke. Det var så jäkla skönt, åh vad härligt det är att promenera på en stig i skogen, alldeles längs med havet. Oslagbart. Sen råkade vi hamna ute på en golfbana. Där var det riktigt kul att kasta boll med vovven:)
 
Gud vad trött jag blev nu när jag satte mig ner. Och utsvulten. Aja, får väl packa in resten av varorna och börja förbereda för middag. Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0