Att belöna sigsjälv..

.. är sjukt viktigt.
Är så jäkla glad att världens jobbigaste, nej men verkligen dryyygaste, uppgift äntligen är inskickad och jag får njuta av friheten, om än bara för kvällen. Men jag ska göra det bästa av det och riktigt insupa känslan. Ska plocka lite härhemma och sedan slå mig ner i soffan med en skål popcorn.
Tror det är ett bra sätt för mig att få saker gjort; dela upp det i delmål och sedan bara beta av en sak i taget. Å då kan man verkligen känna sig nöjd med.
Nog om det, ville bara uttrycka hur nöjd jag är med migsjälv, haha. Tror inte ni fattar hur trist och meningslös uppgiften var. *kräks* ;)
.
Anyway, imon har jag som sagt ingenting schemalagt. Men jag ska till bibl o skriva ut en massa papper inför VFU:n, ringa lite samtal och sätta igång med nästa uppgift. Sen ska jag nog förbi Stinas jobb o låna en bok av henne. Till kvällen hoppas jag på lite förströelse:)
.
hos mandy, igår.
ps. längtar till på onsdag, då mitt fula skrivbord åker ut, o in kommer en fin, nymålad byrå! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0