15

Hellu! Här sitter jag och väntar på Amanda:) Vi ska ut och springa lite. Blev ju inget igår som sagt. Och nära inte idag heller, eftersom det var så regnigt o jäkligt. Men nu har det mojnat. Eller vad man säger:)
Rätt skönt att träna ganska sent på kvällen, då sover man gott sen. Hade dock egentligen behövt sätta mig lite med den gemensamma delen till arbetet, men det kanske jag kan göra i sägen sen..
Nu har jag iaf precis varit med Camilla ett tag. Riktigt härligt med lite tjejsnack! Seriöst och mindre seriöst snack;) Alltid trevligt..
Nehe, ska nog titta på tv nu en stund innan jag drar på mig mitt nya snygga löpar... fodral? hehe, nejmen dress? Köpte ett par svarta löparbyxor förra veckan, och en lila jacka till. Ser faktiskt nästan proffsig ut:)
Pussz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0