Goder afton:)

Nu sitter jag här, nyduschad och nymedicinerad (dubbel dos paracetamol) och mår rätt bra! Mår bättre än på flera dagar iaf:) Håret är rent och naglarna e nymålade, finfint! Håller på att tvätta det sista som ska ner i resväskan inför avfärden imorgon, klockan 06:30.. Brrrr, tidigt.. Men men, får softa i baksätet med Stina o Fredde:)
Vet inte riktigt vad dagen imon kommer ha att bjuda på! Vi ska ju som sagt fira brorsan. Blir nog en vända på stan, mat och lite fest skulle jag tro:) Hoppas hoppas att det finns tid att se EL CLÁSICO som spelas imon. Sjukt spännande:)
Sen åker iaf familjen hem igen framåt kvällen, o jag stannar hos Henkepocke ett par dagar extra! Ska höra av mig till lite Östergötlandsfolk tänkte jag, så man får lite att göra om dagarna:)
Nehe, nu ska jag borsta tänderna o greja, lägga tvätten i tumlaren och sen gå o lägga mig.
.
Förresten, är sjuukt sugen på att klippa mitt hår kort! Nån slags page! Men tror inte jag vågar börja med så mkt kortare än detta. Men vad tror ni? (haha, att jag inte slutar fråga grejer på bloggen, ingen som svarar ändå!) Men men, jag tror det skulle bli snyggt, o frågan är fan om jag inte springer till en frisör i Norpan o fixar't! Hehe, är sugen på ljust hår oxå, men det får vi allt se:)
.
Puss

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag tycker absolut att du ska prova!:-) Fast det kommer bli finare på dig än på henne, för hon ser tunnhårig ut.. hehe.. O sen sådär guldigt o fint som du hade det förut, med typ blondare slingor i! Nu har du iaf ett svar på frågan ;D Puss

PS var El Clásico bra eller? Hörde att dom vann med 2-0, men hur var själva matchen? DS

2010-04-11 @ 20:34:00
URL: http://schtiina.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack för svaret:D Hehe, nu e det gjort iaf! Ska snart göra det ljust oxå tror jag faktiskt! Vet inte om det är så snyggt just nu, men vänjer mig kanske, hehe..

Jadu, el clásico var hyfsat bra! Högt tempo i början, men en bit in i andra halvlek var det lite avslaget tycker jag nog. Men sevärt;) Ingen tvekan om vilket som var det bästa laget iaf! hehe.

Puss!

2010-04-13 @ 19:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0