När latmasken tar över..

Ush, jag är verkligen fööör lat nu. Antar att de två veckorna jag tvingades spendera i soffan har blivit rutin för mig! Dock så har jag ju inte speciellt mycket att ta mig för egentligen. Lovade migsjälv att det var just detta jag skulle göra; döda huvudvärken med rejäl vila och komma underfund med nästa steg i livet. Ja, men nu har jag gjort det! Och idag e det fredag! Så varför sitter jag i soffan, med absolut inga planer för varken ikväll eller dagen imorron? Börjar bli rastlös. Men ändå så bekväm. Imon är det en suuuperfest inne i norpan, med både nya och gamla festerister, men jag kan inte gå. Förjäkligt, eller hur? Att man får pengarna på måndagen, istället för fredagen eller lördagen, när den 27:e e på en söndag. Blä! Men men, på söndag kommer ju Henkes mamma o sambo hem från Rhodos (är nästan pinsamt avundssjuk!;)), och då har de med sig lite dricka från taxfree:n eller vad man ska kalla det. Airshoppen. Då iaf, så kanske henke och jag tar upp kräftorna vi har i frysen o festar till det lite=) Perfekt, eftersom vi båda spelar match på dagen. Sista seriematchen för oss, är SJUKT taggad;P. haha, känner att jag lite hoppar från ämne till ämne på en sekund, men vafasen:) Jag skriver som jag pratar, o då blir det så.
Såå.. Vad göra ikväll då? Egentligen har jag lust att göra mig fin o sticka ut. Eller baka nått gott o hyra en film. Varför är inget kul gratis? Det enda gratis som jag kan komma på är de dexter-avsnitten vi har kvar att se. Eller vaddå gratis, det är ju inte som om vi laddar ner olagligt?:P nehedu..
Jag skulle ju kunna städa lite? Diska? Ta en promenad? Nääää, inte på en fredakväll?
Ha! Nu lockar Tünde mig med kalla öl och umgänge.. Låter inte helt fel. Är jag för lat? HMMMM
Nepp, nu fick jag nått att göra iaf: Smink o försök till pepp, så får vi se hur jag gör=)
Denna bilden MÅSTE få Camilla att kommentera min blogg! Det e det enda jag vill:) 
(till er andra: jag försöker ta ett kort, o henke försöker klämma sig förbi mig!!)
Haha, vet att syrran kommer skriva "nej Elin, den bilden kan du ju fan inte lägga upp"! o då kommer jag så småningom oxå tänka "neefan, det kan jag ju faktiskt inte" men men, känner mig lite provokativ idag, så vi får se hur länge den får stanna uppe ;)
Puss
Puss på katten, och på er:)

Kommentarer
Postat av: sürran

hahaha PRECIS vad jag tänkte!! :D:D Puss!

2009-09-25 @ 18:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0